Jubilejná stotisíca privátna sekčná garážová brána spoločnosti LOMAX pozná svojich majiteľov. Tí okrem nového vjazdu do garáže získali tiež poukaz na zájazd v hodnote 100 tisíc korún. Slávnostné odovzdanie poukazu prebehlo na konci júla v Bořeticích.
Spoločnosť LOMAX, ktorá je tuzemským lídrom v produkcii garážových brán, vyrobila v júli stotisícu privátnu sekčnú garážovú bránu. Dôvod k oslave pritom nemal iba LOMAX, ale aj šťastlivci, ktorí si túto jubilejnú bránu zaobstarali. Okrem úplne nového vjazdu do garáže totiž získali tiež mimoriadnu cenu - darčekový poukaz na zájazd od spoločnosti Student Agency v hodnote 100 000 Kč podľa vlastného výberu.
Slávnostné odovzdanie výhry sa konalo v utorok 23. júla v sídle spoločnosti LOMAX v jihomoravských Bořeticích, a to za účasti konateľa firmy, pána Ľuboše Dufka, ktorý výhercom poukaz slávnostne odovzdal. Rodina šťastlivcov si pritom svoj zájazd pomerne skoro vybrala a týždeň po odovzdaní poukazu už odcestovala na vysnívanú letnú dovolenku.
"Pre našu spoločnosť sa jedná o jeden z najvýznamnejších míľnikov za celkovú dobu existencie. Sme preto radi, že sme mohli tento zásadný moment spoločne osláviť a v rámci toho urobiť radosť aj našim zákazníkom, "povedal obchodný riaditeľ spoločnosti LOMAX Jan Malysz.
Od predaja žalúzií k pozícii tuzemského lídra
Pre spoločnosť LOMAX znamená stotisíca privátna sekčná garážová brána mimoriadny úspech, ktorý dosiahla po 27 rokoch existencie. "Práve v roku 1992 začala firma pod vedením pána Dufka v jednej z garáží v blízkosti súčasného sídla v Bořeticích fungovať. Postupne sa vyprofilovala na jedného z kľúčových zamestnávateľov vo svojom regióne. V roku založenia sa pritom zameriavala iba na predaj žalúzií, "doplnil Ján Malysz. Produkcia garážových brán spolu s predokennými roletami prišla na rad o štyri roky neskôr, výroba sekčného typu potom až v roku 1998. Do portfólia produktov sa potom ďalej pridali aj vonkajšie žalúzie a pred tromi rokmi aj vchodové dvere.
Aby sa sekčných garážových brán mohlo za viac ako 20 rokov vyrobiť vyše 100 000, znamenalo to v priebehu času najmä výstavbu niekoľkých výrobných hál a ich postupné rozširovanie. Aj vďaka tomu sa LOMAX postupne stal na českom trhu jednotkou v produkcii brán. Toto prvenstvo pritom drží dodnes.
K dosiahnutiu tejto méty pritom prispelo aj uvádzanie noviniek, ktoré dovtedy na trhu neboli k dostaniu. Už v roku 2000 bol LOMAX jedinou českou firmou, ktorá si panely pre sekčné brány vyrábala sama. O 2 roky neskôr potom ako úplne prvý na svete predstavil garážové brány v imitácii dreva, ktoré následne udávali trend po viac ako jedno desaťročie. V súčasnosti má LOMAX vo svojej ponuke brán celkom päť typov. Okrem sekčných sú to ďalej tiež posuvný, rolovací, dvojkrídlový alebo priemyselný variant.